مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 04:552020-12-26ورزشي

کوهنوردان گم شده در شاه جهان اسفراین پیدا شدند


مسئول کارگروه جستجو و نجات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان شمالی گفت: 10 کوهنورد مفقودشده در منطقه شاه جهان اسفراین پس از انجام عملیات امداد و نجات در ساعت 22 و 20 دقیقه به طور کامل و سالم پیدا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهدی زمانی در گفت وگو با فارس در بجنورد با اشاره به آخرین وضعیت کوهنوردان گم شده در ارتفاعات اسفراین اظهار کرد: کوهنوردان پس از انجام عملیات امداد و نجات از سوی هلال احمر، هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان و شهرستان اسفراین و همچنین گروه های محلی، در ساعت 22 و 20 دقیقه به طور کامل و سالم پیدا شدند.

وی زمان اطلاع از مفقودی این گروه را ساعت 14 و 33 دقیقه ظهر امروز عنوان کرد و گفت: این تیم از شهرستان سبزوار برای صعود به قله شاه جهان اسفراین راهی منطقه شده بودند که به علت کولاک برف مسیر خود را گم کرده بودند.

مسئول کارگروه جستجو و نجات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان شمالی در ادامه خاطرنشان کرد: این عملیات توسط 2 گروه کوهنورد و امدادگر و همچنین یک گروه از افراد محلی روستاهای اطراف به اجرا درآمد که درنهایت تمامی هر 10 نفر عضو این گروه به صورت صحیح و سالم پیدا شدند و به روستای بانی در این شهرستان منتقل شدند.

وی در انتها نیز تصریح کرد: کوهنوردان و علاقه مندان به کوه پیمایی شرایط جوی را همواره موردسنجش داشته باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهنوردان گم شده در شاه جهان اسفراین پیدا شدند

کوهنوردان گم شده در شاه جهان اسفراین پیدا شدند