مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 05:102020-12-26حوادث

دامنی که به افیون آلوده شد


در روزگار گذشته هرچند اعتیاد یک عمل مردانه بود و مصرف تریاک به عنوان شایع ترین مواد مخدر در جمع مردان مصرف می شد اما امروزه با مدرن شدن جوامع و پیچیده شدن زندگی ها اعتیاد به مواد مخدر به ویژه موادمخدر صنعتی یکی از شایع ترین معضل و آسیب اجتماعی جوامع کنونی .

- ایسنا/آذربایجان غربی در روزگار گذشته هرچند اعتیاد یک عمل مردانه بود و مصرف تریاک به عنوان شایع ترین مواد مخدر در جمع مردان مصرف می شد اما امروزه با مدرن شدن جوامع و پیچیده شدن زندگی ها اعتیاد به مواد مخدر به ویژه موادمخدر صنعتی یکی از شایع ترین معضل و آسیب اجتماعی جوامع کنونی بوده و زنان نیز از این آسیب ها به دور نیستند و اعتیاد تنها در بین مردان خلاصه نمی شود و در حال حاضر زنانه شدن اعتیاد به عنوان یک معضل اجتماعی در تمام جوامع مطرح است.

اگر چه اعتیاد در مردان خسارت و آسیب های جبران ناپذیری به دنبال دارد، ولی اعتیاد زنان چندین برابر بیشتری به جامعه و بنیان خانواده ها آسیب می زند .

هرچند آمار دقیقی از زنان معتاد در استان وجود ندارد ولی با شرایط فعلی و ظهور انواع موادمخدر صنعتی و بروز مشکلات اجتماعی و عاطفی در جامعه می توان گفت تعداد زنان معتاد در جامعه نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامنی که به افیون آلوده شد

دامنی که به افیون آلوده شد