مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 05:152020-12-26اجتماعي

ضرورت ردیف دار کردن بودجه احیای تالاب انزلی


عدم تعیین ردیف اختصاصی برای بودجه دو هزار و 558 میلیارد تومانی احیای تالاب انزلی سبب می شود دستگاه های مسئول به وظایف خود عمل نکنند.

- رشت- مدیرکل محیط زیست گیلان گفت: عدم تعیین ردیف اختصاصی برای بودجه دو هزار و 558 میلیارد تومانی احیای تالاب انزلی سبب می شود دستگاه های مسئول به وظایف خود عمل نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ساسان کفایی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در گیلان مناطق چهار گانه حفاظت محیط زیست را در 15 منطقه داریم گفت: مناطق 15 گانه به اضافه شش منطقه شکار ممنوع، 19.

5 درصد از خاک گیلان را شامل می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به اینکه طیف وسیعی از دستگاه ها در خصوص حفاظت از منابع زیستی به ویژه تالاب انزلی دخیل هستند، افزود: امسال کارگروه ملی تالاب های کشور با قید فوریت برنامه احیای تالاب تصویب شد.

وی ادامه داد: دو هزار و 558 میلیارد تومان بودجه طی یک برنامه هفت ساله برای احیای تالاب انزلی پیشنهاد شد و برای این منظور بیش از 40 دستگاه در این خصوص دارای تکلیف هستند.

کفایی با بیان اینکه دو هزار و 100 میلیارد تومان از مبلغ مذکور مربوط به تصحیح سیستم تصفیه فاضلاب رشت، انزلی و صومعه سرا است، عنوان کرد: تا زمانی که موضوع فاضلاب ساماندهی نشده و رسوبات وارد تالاب شوند نمی توانیم به نتیجه مطلوبی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ردیف دار کردن بودجه احیای تالاب انزلی

ضرورت ردیف دار کردن بودجه احیای تالاب انزلی