مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 05:502020-12-26پزشكي

مطالبه ای که با بهتر شدن اوضاع کرونایی محقق می شود


اهدای خون در کمک به نیازمندان از زیباترین جلوه های انسانی و زندگی بخش به دیگران بوده که بخشی از جوهر جانت را بدون هیچ چشمداشتی به انسانی دیگر می بخشی و در این راستا وجود انتقال خون در هر شهری ضرورت دارد.

- ایسنا/همدان اهدای خون در کمک به نیازمندان از زیباترین جلوه های انسانی و زندگی بخش به دیگران بوده که بخشی از جوهر جانت را بدون هیچ چشمداشتی به انسانی دیگر می بخشی و در این راستا وجود انتقال خون در هر شهری ضرورت دارد.

اما به علت نبود مرکز انتقال خون در شهرستان اسدآباد باید به مرکز استان مراجعه کرد که بُعد مسافت در این رابطه موجب دشواری های بسیاری برای فرد متقاضی به منظور انجام این امر خداپسندانه در شهرستان می شود و حتی این بعد مسافت هر فرد را از صرافت اهدای خون باز می دارد.

تمایل بسیاری برای اهدای خون دارم و حتی برای این امر به هلال احمر شهر نیز مراجعه داشته ام که اظهار کردند مرکز انتقال خون در شهرستان فعالیت ندارد و باید به مرکز استان مراجعه کنم، امیدوارم مسئولان راه اندازی پایگاه انتقال خون اسدآباد را به طور جدی دنبال کنند.

اهدای خون نمادی از همدلی، احساس مسئولیت و از خالص ترین نمونه های نوع دوستی است و افراد بسیاری در این شهرستان تمایل به اهدای خون دارند و واجد شرایط اهدای خون هستند که در همین راستا فعالیت مرکز اهدای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه ای که با بهتر شدن اوضاع کرونایی محقق می شود

مطالبه ای که با بهتر شدن اوضاع کرونایی محقق می شود