مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 05:552020-12-26اقتصادي

افزایش 2.5 برابری اختصاص سوخت به عشایر خراسان شمالی


مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی گفت: میزان سوخت اختصاص بافته به عشایر خراسان شمالی تا 2.

5 برابر افزایش یافت.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی گفت: میزان سوخت اختصاص بافته به عشایر خراسان شمالی تا 2.

5 برابر افزایش یافت.

برومند در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: میزان نفت اختصاص یافته به عشایر این استان 50 لیتر در هر ماه به هر خانوار بوده است که این میزان به 125 لیتر در ماه افزایش یافته است.

وی افزود: بر اساس سیاست های کل کشور سوخت هر خانوار عشایر تا 50 لیتر کاهش یافته بود که با پیگیری و بررسی های صورت گرفته این میزان به ماهی 125 لیتر افزایش یافت.

برومند ادامه داد: البته با توجه به اینکه خراسان شمالی استانی کوهستانی و سردسیر است سهمیه 50 لیتر کفاف خانوار عشایر استان را نمی داد.

وی با اشاره به اینکه سوخت به پنج هزار و 700 خانوار عشایری استان اختصاص می یاید، اظهارکرد: البته سوخت مورد نظر به شرکت های تعاونی عشایری تحویل داده می شود و امر توزیع توسط آن در بین خانوار عشایر صورت می گیرد.

این مقام مسئول در ارتباط سایر خانوارها همچون روستایی ها که از نفت به عنوان سوخت استفاده می کنند، نیز بیان کرد: پنج هزار خانوار در سامانه مورد نظر برای دریافت سوخت ثبت نام کرده بودند که از این تعداد تاکنون سه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2.5 برابری اختصاص سوخت به عشایر خراسان شمالی

افزایش 2.5 برابری اختصاص سوخت به عشایر خراسان شمالی