مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:052020-12-26اقتصادي

چرا باید مدیریت پروژه را با نرم افزار CRM هماهنگ کنیم؟


برای بسیاری از ما مدیریت پروژه و نرم افزار CRM (مدیریت روابط مشتری) دو مفهوم جداگانه اند.

هر کدام از آنها یک واحد و حتی مدیری مجزا در شرکت دارند و کارهای خود را انجام می دهند.

با این حال، در واقعیت چنین نیست.

فعالیت های مختلفی که در این دو واحد سازمانی انجام می شوند، یک هدف واحد را دنبال می کنند: افزایش رضایت مشتریان و سهامداران.

بسیاری از مدیران و حتی افرادی که در بخش مدیریت پروژه یا ارتباط با مشتری فعالیت می کنند، این هدف واحد را نادیده می گیرند.

شاید تعدادی از آنها متوجه نباشند که همین هدف مشترک باعث می شود تا فعالیت هایشان نیاز به همسویی داشته باشند و هر اقدامی در یکی از این تیم ها می تواند بر عملکرد تیم دیگر اثر بگذارد.

نادیده گرفتن چنین واقعیتی باعث ناهماهنگی ها و دوباره کاری های بسیاری در مدیریت پروژه یا نرم افزار CRM می شود و نتیجه ای به جز کاهش عملکرد کل شرکت را نمی توان از آن انتظار داشت.

با این تفاسیر، شرکت ها و سازمان های مختلف باید مدیریت پروژه و مدیریت روابط با مشتریان خود را هماهنگ کنند تا به سودآوری بالاتری برسند.

این هماهنگی با انتخاب بهترین نرم افزار CRM که به درستی امکان این ارتباط و یکپارچگی را فراهم آور امکان پذیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید مدیریت پروژه را با نرم افزار CRM هماهنگ کنیم؟

چرا باید مدیریت پروژه را با نرم افزار CRM هماهنگ کنیم؟