مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:052020-12-26اقتصادي

شرکت تایوانی برترین تولیدکننده تراشه های گوشی شد


شرکت تایوانی مدیاتک با کنار زدن شرکت آمریکایی کوالکوم به برترین تولیدکننده تراشه های مورد استفاده در گوشی های هوشمند تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از انگجت، بررسی های انجام شده توسط شرکت تحقیقاتی کانترپوینت نشان می دهد مدیاتک توانسته به سلطه کوالکوم بر بازار تولید تراشه های مورد استفاده در گوشی های هوشمند پایان دهد و سهم عمده این بازار را از آن خود کند.

اگر چه کوالکوم در زمینه تولید تراشه های مورد استفاده در گوشی های نسل پنجم تلفن همراه پیشتاز است، اما یافته های کانترپوینت نشان می دهد بیش از 100 میلیون گوشی هوشمند مجهز به تراشه های مدیاتک در سه ماهه سوم سال 2020 به فروش رفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش نشان می دهد.

درآمد مدیاتک نیز به 97.

275 میلیون دلار تایوان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 50 درصد افزایش نشان می دهد.

علت این رشد افزایش خرید گوشی های ارزان قیمت 100 تا 250 دلاری در جهان بوده و مدیاتک با تولید تراشه برای این گوشی ها موفق شده خودی نشان بدهد و کوالکوم را به عقب براند.

گوشی های هوشمند ارزان قیمت بازار قابل توجهی در هند، چین و آمریکای لاتین دارند و تمرکز بر روی این بازار سهم مدیاتک از بازار تراشه های گوشی های هوشمند را به 31 درصد رسانده و کوالکوم را با سهم 29 درصدی در رتبه دوم قرار داده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت تایوانی برترین تولیدکننده تراشه های گوشی شد

شرکت تایوانی برترین تولیدکننده تراشه های گوشی شد