مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:102020-12-26اقتصادي

اخذ 375 فقره سند مالکیت برای موقوفات زنجان


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از اخذ 375 فقره سند مالکیت برای موقوفات زنجان خبر داد.

- محمدتقی فاتحی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: احقاق حقوق موقوفات و تثبیت سند مالکیت موقوفات یکی از برنامه های اولویت دار اوقاف است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش انجام شده آبان امسال 375 فقره سند مالکیت مربوط به موقوفه حاج زین العابدین در روستای رازبین از طریق قانون ساماندهی تولید و عرضه اخذ شده است، گفت: همچنین تعداد قابل توجهی از املاک موقوفات و اماکن مقدسه اسلامی واقع در مناطق شهری و روستایی فاقد سند مالکیت شامل حسینیه و زینبیه اعظم زنجان نقشه برداری شده و در حال اخذ سند است.

فاتحی نژاد همچنین از نقشه برداری املاک وقفی بازار خبر داد و بیان کرد: اقدامات اخذ سند در راستای جلوگیری از موقوفه خواری و همچنین احیای حقوق موقوفات صورت می گیرد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با اشاره به همکاری اداره ثبت اسناد در ثبت سند موقوفات افزود: خوشبختانه با همکاری این اداره اخذ سند موقوفات تسهیل شده است.

وی در ادامه به بحث سرمایه گذاری برای موقوفات اشاره کرد و گفت: در شــرایــط مــوجــود صرف مــوقــوفــات جــوابــگــوی چــالــش های مــوجــود در زمــیــنــه تــوســعــه و حــل مــشکلات مــردم در جــ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ 375 فقره سند مالکیت برای موقوفات زنجان

اخذ 375 فقره سند مالکیت برای موقوفات زنجان