مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:152020-12-26سياسي

تحریم دارویی ایران از سوی غربی ها مصداق تروریسم است/ وعده اروپا محقق نشد


رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم دارویی ایران توسط کشورهای غربی مصداق تروریسم است و حقوق بشر به ابزاری برای رسیدن آنان به اهدافشان تبدیل شده است.

- محمد سرگزی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره تحریم دارویی کشورمان، گفت: متاسفانه امروز حقوق بشر به ابزاری در دست سلطه گران برای رسیدن به برنامه ها و اهداف شان تبدیل شده است و از تحریم به عنوان ابزاری برای تنبیه کشورهای مخالف خود استفاده می کنند.

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در برجام قرار بود که تحریم های کشورمان به ویژه در حوزه دارویی برداشته شود اما نه تنها برداشته نشد، بلکه دشمنان با مکانیزم های دیگری این تحریم ها را افزایش دادند.

سرگزی گفت: از طرف دیگر اتحادیه اروپا دنبال آن بود که یک خط اعتباری تعریف کند تا بتواند از این طریق کالاهایی را که تحریم شده است به ویژه در حوزه دارو به کشورمان دهد اما این خط اعتباری هیچ موقع راه نیفتاد.

وی افزود: البته غربی ها امروز هم اعلام نمی کنند که دارو را بر کشور ما تحریم کردند اما به صورت عملی، به نحوی شرایط را ایجاد کردند که امکان خرید برای شرکت های دارویی ما وجود ندارد که به واسطه عدم راه افتادن آن خط اعتباری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم دارویی ایران از سوی غربی ها مصداق تروریسم است/ وعده اروپا محقق نشد

تحریم دارویی ایران از سوی غربی ها مصداق تروریسم است/ وعده اروپا محقق نشد