مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:252020-12-26ورزشي

پایان اولین رویداد ملی شتاب طلا با معرفی برترین ها در یزد


نخستین رویداد ملی(استارت آپی) شتاب طلا با معرفی ایده های برتر و تجلیل از برگزیدگان به همت مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی یزد به کار خود خاتمه داد.

- ایسنا/یزد نخستین رویداد ملی(استارت آپی) شتاب طلا با معرفی ایده های برتر و تجلیل از برگزیدگان به همت مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی یزد به کار خود خاتمه داد.

مرحله نهایی و رقابت اصلی اولین رویداد ملی شتاب طلا که به همت مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی یزد برگزار شد، به صورت مجازی و با حضور مسئولین کشوری و استان پیگیری و از مجموع 70 تیم ایده پرداز در نهایت 13 تیم به مدت پنج سال با هم رقابت کردند.

این رویداد در پایان، با معرفی ایده های طلای سبز ( استفاده از نانو ذرات در طلا )، میراث مستمر ( احیای طرح های کهن در طراحی های جدید ) و نقشینو (پلتفرم ارتباط طراح و سازنده ) به عنوان رتبه های اول تا سوم و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

شرکت کنندگان در مراسم اختتامیه از سخنان محمد کشتی آرای نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور و همچنین دکتر محمد حسین موسی زاده مدیر کل دفتر فناوری، نوآوری و تجاری سازی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بهره مند شدند.

دکتر حسین رحیمی رییس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی و مدیر رویداد نیز ضمن آرزوی موفقیت هر چه بیشتر ایده ورزان و جوانان شرکت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان اولین رویداد ملی شتاب طلا با معرفی برترین ها در یزد

پایان اولین رویداد ملی شتاب طلا با معرفی برترین ها در یزد