مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:452020-12-26فرهنگي

پیش فروش چاپ جدید «تاریخ تمدّن» ویل دورانت با تخفیف ویژه


انتشارات علمی و فرهنگی پیش فروش هفدهمین تجدید چاپ دوره 13 جلدی «تاریخ تمدّن» را با تخفیف ویژه در اختیار دوستداران کتاب قرار خواهد داد.

- انتشارات علمی و فرهنگی پیش فروش هفدهمین تجدید چاپ دوره 13 جلدی تاریخ تمدّن را با تخفیف ویژه در اختیار دوستداران کتاب قرار خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، هفدهمین نوبت چاپ مجموعه تاریخ تمدن اثر ماندگار ویل دورانت فیلسوف، تاریخ نگار و نویسنده امریکایی و همسرش آریل دورانت با ده درصد تخفیف ویژه از ششم الی نوزدهم دی ماه 1399 پیش فروش خواهد شد.

نوبت جدید چاپ تاریخ تمدن در شمارگان 1000 نسخه منتشر شده است.

قیمت اصلی و بدون تخفیف این دوره جدید سیزده جلدی نیز 1,680,000 تومان است که در پیش فروش با ده درصد تخفیف معادل 1,512,000 تومان برای مخاطبان عرضه می شود.

این مجموعه ارزشمند از مهمترین آثار جامع تاریخی به شمار می آید که در بین سال های 1935 الی 1975 در آمریکا منتشر شده است و تاریخ زندگی انسان از دوران پیش از تاریخ تا پایان سده هجدهم را در برمی گیرد.

طرح ویل دورانت و همسرش برای نگارش این مجموعه تا تاریخ معاصر غرب در زمانه شان یعنی سال 1933 بود، اما مرگ هر دو مانع از آن شد که این مجموعه از دوران ناپلئون پیشتر بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش چاپ جدید «تاریخ تمدّن» ویل دورانت با تخفیف ویژه

پیش فروش چاپ جدید «تاریخ تمدّن» ویل دورانت با تخفیف ویژه