مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:552020-12-26اجتماعي

چالش تغییر نظامهای آموزشی و عدم انعطاف پذیری کنکور/ نظام قدیمها بلاتکلیف هستند


در حالیکه بارها اعلام شده کنکور نظام قدیم برای 1400 تمدید نمی شود و هم آموزش و پرورش و هم سازمان سنجش این داوطلبان را جدی نمی گیرند، همچنان آنها به دنبال حق خود از این سو به آن سو می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای پسرها بحث سربازی رفتن نیز ممکن است یکی از دلایلی باشد که شرکت آنها در کنکور را به تعویق انداخته باشد، حالا قرار است نه تنها دوباره خود را به فضای درس برسانند بلکه باید با تهیه کتاب های جدید خود را با یک نظام دیگر آموزشی تطبیق دهند و در این میان علاوه بر صرف هزینه تهیه کتاب های درسی و کمک درسی نیاز پیدا کنند از کلاس هایی استفاده کنند.

اما هیچ گاه این مساله آمادگی دانش آموزان برای کنکوری که با امتحانات نهایی و سوال های متعارف کتاب های درسی فاصله بسیار دارد، هیچ گاه نه دغدغه آموزش و پرورش بوده است و نه آموزش عالی.

از همین روست که بازار کمک درسی ها و کلاس های آمادگی کنکور داغ است چون همیشه گپ هایی این میان وجود دارد که به نفع آنها عمل می کند.

نمایندگان دیده بان شفافیت و عدالت کشور که پیگیر این مطالبه دانش آموزان فارغ التحصیل نظام قدیم هستند بارها با معاونین وزیر علوم و هم چنین ارسال نامه رسمی به کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، پیگیری این موضوع را کرده اند و در مجلس شورای اسلامی نیز این مطالبه دنبال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش تغییر نظامهای آموزشی و عدم انعطاف پذیری کنکور/ نظام قدیمها بلاتکلیف هستند

چالش تغییر نظامهای آموزشی و عدم انعطاف پذیری کنکور/ نظام قدیمها بلاتکلیف هستند