مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 07:302020-12-26ورزشي

ارائه خدمت به 11 هزار نفر در طرح ملی «ناظران سلامت


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای طرح ملی «ناظران سلامت» تاکنون 11 هزار و 708 نفر در این استان از خدمات هلال احمر بهره مند شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی طاهری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی ناظران سلامت پس از پایان طرح آمران سلامت در استان زنجان با هدف کنترل بیماری کرونا در شهرستان های زنجان، ماهنشان، طارم، ابهر، ایجرود، خدابنده و خرمدره با مشارکت 3 هزار و 359 نفر روز در قالب 551 تیم از اعضای جوانان هلال احمر آغاز شده است.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر از آغاز بحران کرونا در سطح استان زنجان با بسیج همه امکانات در بخش های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری و هم افزایی با سایر دستگاه های اجرایی در خصوص مهار بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع آن مشارکت فعال داشته و دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: در طرح ملی ناظران سلامت اعضای جوانان داوطلب در هلال احمر این استان در قالب این طرح آموزش دیده اند که با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی به ویژه در معابر، پارک ها، فروشگاه ها، ایستگاه های تاکسی و اتوبوس و سایر اماکنی که تجمع جمعیت در آن باشد،  نسبت به بررسی شرایط بهداشتی و رعایت استانداردهای خود مراقبتی ارزیابی لازم را با مشارکت ناظران شبکه بهداشت و درمان علوم پزشکی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت به 11 هزار نفر در طرح ملی «ناظران سلامت

ارائه خدمت به 11 هزار نفر در طرح ملی «ناظران سلامت