مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 07:352020-12-26پزشكي

روشی آسان برای آرام سازی ذهن در مواجهه با کرونا


معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور اطلاع رسانی و مشارکت مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کووید 19 اقدام به تهیه و انتشار پیام های آموزشی با عنوان روشهای آسان برای آرام سازی ذهن کرده است.

- معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور اطلاع رسانی و مشارکت مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کووید 19 اقدام به تهیه و انتشار پیام های آموزشی با عنوان "روشهای آسان برای آرام سازی ذهن" کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، استرس، سبب ایجاد تنش در ذهن و بدن می شود و از آنجایی که تنفس های عمیق و تکنیک آرام سازی از روش های کاهش تنش هستند، تنفس عمیق (دیافراگمی) یک شیوه سریع آرام کردن بدن است.

در توصیه ها و پیام های بهداشتی معاونت بهداشت که به منظور مواجهه با موقعیت های تنش زا از جمله بیماری کرونا منتشر شده، آمده است: تنفس عمیق، سطح برانگیختگی بدن را به سرعت کاهش می دهد و اثر آرامبخش بر کل بدن دارد، به همین جهت برای انجام تنفس عمیق ابتدا در مکانی که احساس راحتی می کنید، دراز کشیده و بدن خود را در وضعیت آرامی قرار دهید، سپس یک دست را روی قفسه سینه و دست دیگر را روی شکم قرار دهید، وقتی عمل دم را انجام می دهید باید دستی که روی شکم قرار دارد بالا بیاید و وقتی بازدم را انجام می دهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشی آسان برای آرام سازی ذهن در مواجهه با کرونا

روشی آسان برای آرام سازی ذهن در مواجهه با کرونا