مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 07:352020-12-26ورزشي

میزبانان بی اخلاق!


برخی تیم های میزبان در لیگ ساده ترین راه های ممکن برای نگه داری و آماده کردن زمین مسابقه در برابر بارش باران و برف را انجام نمی دهند تا شائبه سودجویی آن ها از وضعیت نامناسب زمین در برابر رقیبان تقویت شود.

- برخی تیم های میزبان در لیگ ساده ترین راه های ممکن برای نگه داری و آماده کردن زمین مسابقه در برابر بارش باران و برف را انجام نمی دهند تا شائبه سودجویی آن ها از وضعیت نامناسب زمین در برابر رقیبان تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید آن هایی که در دهه 70 فوتبال می دیدند به خاطر دارند که بازی های شموشک نوشهر همیشه در زمین گل آلود برگزار می شد؛ حتی در تابستان.

آن زمان گفته می شد که مسئولان باشگاه شب قبل از مسابقه، زمین را آبیاری می کنند تا باتلاقی شود و تیم های میهمان به دردسر بیفتند و به راستی تیم های کمی از نوشهر با دست پر برمی گشتند.

هر چند حالا دو دهه از آن سال ها گذشته اما هنوز هم برخی میزبانان از همین ترفند برای گرفتن امتیاز استفاده می کنند.

دیروز (جمعه) دو بازی معوقه از هفته پنجم و هشتم لیگ برتر برگزار شد که هر دو دیدار دستخوش بارش برف و باران و آماده نبودن زمین های برگزاری مسابقه قرار گرفت.

این اتفاق برای چندمین بار در هفته های اخیر رخ داده است که به علت برنامه ریزی نکردن تیم های میزبان در جلوگیری از ورود آب باران یا برف روی زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانان بی اخلاق!

میزبانان بی اخلاق!