مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 07:352020-12-26دانش

زمان بررسی پرونده های متقاضیان جذب باید کاهش یابد/مشکل بورسیه ها باید حل شود


رییس هیأت عالی جذب با بیان اینکه هر چه سریع تر مشکل بورسیه ها باید حل شود و نباید استثناء قائل شد، تاکید کرد: مدت زمان بررسی پرونده متقاضی باید به دو هفته کاهش یابد.

- رییس هیأت عالی جذب با بیان اینکه هر چه سریع تر مشکل بورسیه ها باید حل شود و نباید استثناء قائل شد، تاکید کرد: مدت زمان بررسی پرونده متقاضی باید به دو هفته کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد علی کی نژاد در جلسه 260 هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی با اشاره به مدت زمان بررسی پرونده متقاضی برای جذب، گفت: طبق گزارش هایی که به هیأت عالی جذب ارسال شده ماندگاری برخی از پرونده ها در دانشگاه ها به مدت 276 روز اعلام شده و در هیأت مرکزی جذب وزارت علوم این ماندگاری به 44 روز کاهش داده شده است.

البته ما معتقد هستیم مدت زمان بررسی پرونده متقاضی باید به دو هفته کاهش یابد.

وی با تأکید بر لزوم حفظ بورسیه ها در کشور گفت: ما متعهد هستیم که این جوان ها را در کشور حفظ کنیم لذا ضرورت دارد هر چه سریع تر مشکل بورسیه ها حل شود و نباید استثناء قائل شد.

رییس هیات عالی جذب با تأکید بر لزوم اجرای کامل مصوبه آمایش آموزش عالی در فراخوان سال جاری، خاطرنشان کرد: اگر این فراخوان ها بر اساس آمایش آموزش عالی نباشد، سازمان امور استخدامی مجوز جذب صادر نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بررسی پرونده های متقاضیان جذب باید کاهش یابد/مشکل بورسیه ها باید حل شود

زمان بررسی پرونده های متقاضیان جذب باید کاهش یابد/مشکل بورسیه ها باید حل شود