مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 07:502020-12-26بين الملل

استقبال سازمان ملل از عملیات تبادل اسرا بین طرف های درگیری لیبی


هیأت سازمان ملل برای حمایت از لیبی، از موفقیت بزرگی که در روند تبادل زندانیان بین دولت وفاق ملی و نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر با نظارت کمیته نظامی مشترک (5+5) محقق شد، - هیأت سازمان ملل برای حمایت از لیبی، از موفقیت بزرگی که در روند تبادل زندانیان بین دولت وفاق ملی و نیروهای موسوم به ارتش "ملی" لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر با نظارت کمیته نظامی مشترک (5+5) محقق شد، استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، هیأت سازمان ملل برای حمایت از لیبی با انتشار بیانیه ای در صفحه رسمی خود در فیسبوک اعلام کرد، روند تبادل زندانیان با تلاش های بزرگان قبایل و حکماء انجام شد.

هیأت سازمان ملل برای حمایت از لیبی، دولت وفاق ملی و نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر را به تسریع در روند اجرای تمامی بندهای توافق آتش بس امضا شده در 23 اکتبر گذشته در ژنو به ویژه تکمیل فرآیند تبادل تمامی بازداشت شدگان ترغیب کرد.

پیشتر منابع آگاه به رسانه های لیبیایی گزارش دادند که اولین عملیات تبادل زندانیان بین نیروهای دولت طرابلس و ارتش ملی لیبی؛ دو طرف درگیر در این کشور انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال سازمان ملل از عملیات تبادل اسرا بین طرف های درگیری لیبی

استقبال سازمان ملل از عملیات تبادل اسرا بین طرف های درگیری لیبی