مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 08:152020-12-26بين الملل

انتقاد علی اف از یونسکو بابت بی اعتنایی به مکان های تخریب شده توسط ارمنستان


رییس جمهوری آذربایجان، یونسکو را بابت بی اعتنایی به تخریب مکان ها و سازه های مذهبی و تاریخی متعلق به مردم این کشور از سوی ارمنستان مورد انتقاد قرار داد.

- رییس جمهوری آذربایجان، یونسکو را بابت بی اعتنایی به تخریب مکان ها و سازه های مذهبی و تاریخی متعلق به مردم این کشور از سوی ارمنستان مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی صباح، الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان و همسرش از مناطق حومه قره باغ بازدید کردند؛ مناطقی که به تازگی توسط ارتش این کشور و پس از سه دهه اشغال توسط نیروهای ارمنستان، آزاد شدند.

علی اف با اشاره به تخریب مسجد زنگلان توسط نیروهای ارمنستان گفت: دشمن به مذهب و تمامی مسلمانان توهین کرده است.

ما بارها و بارها در این 30 سال به یونسکو درباره این مسجد درخواست داده ایم و مکررا گفته ایم که مساجد و سایت های تاریخی ما را تخریب کرده و مکان های تاریخی ما را ارمنی سازی کرده اند.

ایا آنها در این مدت دست کم یک بار هیاتی را اعزام کرده اند؟ آیا دست کم یکبار به درخواست ما پاسخ داده اند؟ آنها چشم هایشان را به روی این تخریب ها بسته اند.

وی با اشاره به اینکه محافل بین المللی از وضعیت ساختارهای مذهبی ارمنستان در سرزمین های آزاد شده ابراز تاسف کرده اند، پرسید: اما چرا کسی مساله میراث ملی و مذهبی ما را مطرح نکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد علی اف از یونسکو بابت بی اعتنایی به مکان های تخریب شده توسط ارمنستان

انتقاد علی اف از یونسکو بابت بی اعتنایی به مکان های تخریب شده توسط ارمنستان