مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 08:152020-12-26حوادث

دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در نظرآباد


فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در یکی از پارک های شهر نظرآباد استان البرز خبر داد.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در یکی از پارک های شهر نظرآباد استان البرز خبر داد.

فرج اله اسدالهی اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در یکی از پارک های نظرآباد بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در پارک مطلع شدند که عاملان اصلی درگیری که از افراد سابقه دار و اوباش هستند به شهرستان ساوجبلاغ متواری شده اند.

وی توضیح داد: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با دریافت نیابت قضایی به شهرستان ساوجبلاغ اعزام و با انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه دو نفر از متهمان را شناسایی و در یک عملیات منسجم نامبردگان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها تعداد یک قبضه سلاح کمری به همراه یک تیغه خشاب و تعداد شش تیر جنگی کشف شد.

اسدالهی با بیان این که متهمان دستگیر شده دارای سابقه شرارت هستند، یادآور شد: این افراد با ایجاد نزاع دسته جمعی و با قدرت نمایی و عربده کشی باعث سلب آسایش اهالی منطقه نظرآباد شده بودند که با حضور به موقع ماموران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در نظرآباد

دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در نظرآباد