مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 08:452020-12-26اجتماعي

پاچنار محله ای در قرق جوانان خیراندیش خرم آبادی


محله پاچنار یکی از محله های محروم و حاشیه ی شهر خرم آباد است که علاوه بر فقر آسیب های اجتماعی در آن بیداد می کند، موسسان مرکز نیکوکاری همای رحمت و شهید محسن حججی چندسالی است به دنبال رفع مشکلات این محله حاشیه هستند.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، پاچنار در انتهای خیابان ولیعصر و در مجاورت دانشگاه سما و هنرستان ولیعصر که انتهای آن به محله 60 متری وصل می شود، این محله با مشکلات متعددی همچون ساخت و سازهای غیرمجاز، فقر، معضل اعتیاد، وجود خرده فروشان مواد مخدر، بی توجهی به خدمات شهری از جمله عدم آسفالت معابر، عدم نام گذاری کوچه ها و معضلاتی از این قبیل دست و پنجه نرم می کند.

چند سالی است که تعدادی از جوانان با کار جهادی و راه اندازی موسسات نیکوکاری به دنبال رفع معضلات و چالش های این محله هستند، به همین منظور با یاسر بسطامی مدیرعامل مرکز نیکوکاری و گروه جهادی شهید حججی و نماینده موسسه همای رحمت گفت وگویی ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید.

چطور شد به فکر فعالیت در محله پاچنار افتادید؟ محله پاچنار با جمعیتی بیش از 3900 خانوار یکی از محله های حاشیه نشین و محروم با آسیب های اجتماعی متعدد است، وجود خانواده های بدون سرپرست، توزیع  و استعمال مواد مخدر، بی توجهی شهرداری نسبت به آسفالت معابر و کوچه ها همچنین ساخت و سازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاچنار محله ای در قرق جوانان خیراندیش خرم آبادی

پاچنار محله ای در قرق جوانان خیراندیش خرم آبادی