مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 08:502020-12-26بين الملل

فارین پالیسی نوشت: فشار حداکثری؛ دستاورد حداقلی


یک نشریه آمریکایی با بررسی سیاست های خصمانه رییس جمهور آمریکا درقبال ایران تصریح کرد که با وجود تلاش های دونالد ترامپ برای اعمال فشار حداکثری بر تهران، - یک نشریه آمریکایی با بررسی سیاست های خصمانه رییس جمهور آمریکا درقبال ایران تصریح کرد که با وجود تلاش های دونالد ترامپ برای اعمال فشار حداکثری بر تهران، این رویکرد موفقیت چندانی نداشه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه فارین پالیسی در یادداشتی با عنوان فشار حداکثری؛ دستاورد حداقلی به بررسی سیاست های دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای اعمال حداکثر فشار بر ایران پرداخت و نوشت: دولت ترامپ در سال 2020 به سختی تلاش کرد تا توافق هسته ای با ایران را برای همیشه دفن کند، اما اکنون به نظر می آید که جو بایدن (رییس جمهور منتخب آمریکا) آماده است تا روح تازه ای به توافق بدهد.

فارین پالیسی ادامه داد: سال 2020 با تشدید کارزار فشار حداکثری دولت ترامپ علیه ایران که شامل تحریم های آمریکا، محدودیت سفر دیپلمات های ارشد ایرانی در سازمان ملل و ترور ژنرال قاسم سلیمانی، استراتژیست نظامی ارشد و مشهور تهران بود، همراه بوده است.

این کارزار حداکثری تحریم ها، فشار فزاینده ای را بر اقتصاد ایران وارد کرده اما در جلوگیری از پیشرفت توانایی ایران در توسعه برنامه هسته ای موفقیت اندکی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارین پالیسی نوشت: فشار حداکثری؛ دستاورد حداقلی

فارین پالیسی نوشت: فشار حداکثری؛ دستاورد حداقلی