مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 08:502020-12-26اقتصادي

سنت شکنی کنید


هرچند تولید گاز از ابتدای امسال تاکنون 10 میلیارد مترمکعب افزایش یافته اما افزایش مصرف گاز تا جایی پیش رفته که کشور را در نقطه هشدار قرار داده و آن طور که مدیر عامل شرکت ملی گاز اعلام کرده مصرف بی رویه انرژی در ایران سنت شده است و باید فکری به حال این شرایط .

- هرچند تولید گاز از ابتدای امسال تاکنون 10 میلیارد مترمکعب افزایش یافته اما افزایش مصرف گاز تا جایی پیش رفته که کشور را در نقطه هشدار قرار داده و آن طور که مدیر عامل شرکت ملی گاز اعلام کرده مصرف بی رویه انرژی در ایران سنت شده است و باید فکری به حال این شرایط کرد و به سمت مصرف بهینه انرژی پیش برویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فصل زمستان همیشه با افزایش مصرف گاز همراه بوده و یکی از دلایل این است که ما همچنان در حال توسعه شبکه گاز هستیم و توسعه های خوبی هم در بحث گازرسانی روستایی انجام شده و هر سال حدود 3000 روستا به شبکه گاز متصل شدند، بنابراین بخشی از این افزایش مصرف ناشی از توسعه شبکه گاز است.

اما امسال شاهد شیوع ویروس کرونا بودیم تا جایی که حتی در تابستان مصرف گاز بیش از پیش افزایش یافت، زیرا مصرف آب گرم و شست وشوی مردم بیشتر شد و طبق تحلیل کارشناسان بخشی از این افزایش مصرف هم به همین دلیل است، حسن منتظر تربتی - مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران معتقد است که اتفاق سنتی در کشور ما وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنت شکنی کنید

سنت شکنی کنید