مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 09:052020-12-26اقتصادي

اجرای طرح «مدیریت سبز» دردستگاه های اجرایی هرمزگان


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی در استان موظفند برنامه مدیریت سبز انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در سومین جلسه شورای فرهنگی استانداری هرمزگان، یکی از مهم ترین راه های صرفه جویی و جلوگیری از اسراف و تبذیر را صرفه جویی در مصرف کاغذ عنوان کرد و بیان داشت: در راستای تحقق اهداف طرح مدیریت سبز، مکاتبات کاغذی از ادارات استان حذف و تمام مکاتبات از طریق شبکه دولت انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه مدیریت سبز شامل مدیریت مصرف انرژی، آب، مواد اولیه، تجهیزات و کاغذ، کاهش مواد جامد زائد و بازیافت آن ها در ساختمان ها و وسائط نقلیه، در کلیه دستگاه های اجرایی و مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی در استان موظفند برنامه مدیریت سبز را اجرا کنند، تصریح کرد: با هدف فرهنگ سازی و آشنایی هرچه بیشتر کارکنان با مباحث مدیریت سبز کارگاه آموزشی مدیریت سبز   برگزار می شود.

وی با اشاره به حذف مکاتبات کاغذی بین استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها، تاکید کرد: باید تمامی فرم های کاغذی مورد نیاز ماموریت ها، مرخصی ها و بازدیدهای کارشناسان که پیش از این به صورت کاغذی صورت می گرفت، حذف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «مدیریت سبز» دردستگاه های اجرایی هرمزگان

اجرای طرح «مدیریت سبز» دردستگاه های اجرایی هرمزگان