مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 09:102020-12-26ورزشي

یک چهارم هندبالیست های کشور عضو تیم های اصفهانی هستند


رییس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: حضور 5 تیم در لیگ برتر آقایان و بانوان نشان دهنده ظرفیت بالای هندبال اصفهان است به طوری که حدود یک چهارم هندبالیست های کشور در تیم های اصفهانی عضویت دارند.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: حضور 5 تیم در لیگ برتر آقایان و بانوان نشان دهنده ظرفیت بالای هندبال اصفهان است به طوری که حدود یک چهارم هندبالیست های کشور در تیم های اصفهانی عضویت دارند.

حسن افتخاری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص برگزاری مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور در اصفهان، اظهار کرد: امسال و در شرایط کرونا یکی از اقدامات خوب فدراسیون هندبال برگزاری مسابقات دسته یک در 4 گروه 6 تیمی است که دور اول آن در شهرهای مختلف آغاز شده و یکی از گروه های بسیار با انگیزه با تیم های خوب و فنی، تیم های گروه ب بود.

وی افزود: حضور تیم های سبزوار، مردوست و سپاهان ب موجب شده بود رقابت های بسیار خوب فنی و با کیفیتی را از تیم ها شاهد باشیم.

فکر می کنم بعد از یک دهه این اتفاق خوب برای هندبال اصفهان رخ داد که با تشکیل تیم سپاهان ب سرمایه های جوان اصفهان در این تیم بازی کردند، جوانانی که می توانند آینده خوبی در تیم های بزرگسالان سپاهان و تیم ملی داشته باشند و باید از باشگاه سپاهان برای انجام چنین اقدام و سرمایه گذاری که برای هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک چهارم هندبالیست های کشور عضو تیم های اصفهانی هستند

یک چهارم هندبالیست های کشور عضو تیم های اصفهانی هستند