مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 09:302020-12-26سياسي

قضیه نیشکر هفت تپه فراتر از یک وزیر است / دنبال راه هایی برای حل مشکل هستیم


رییس مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص پیگیری مسائل شرکت نیشکر هفت تپه گفت: در عین حال که تاکید داریم وزرای مربوطه باید در خصوص پرونده نیشکر هفت تپه پاسخگو باشند، - ایسنا/خوزستان رییس مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص پیگیری مسائل شرکت نیشکر هفت تپه گفت: در عین حال که تاکید داریم وزرای مربوطه باید در خصوص پرونده نیشکر هفت تپه پاسخگو باشند، پیگیر امور شرکت و امور مربوط به کارگران نیشکر هفت تپه بودیم و هستیم و خواهیم بود.

سیدکریم حسینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری شرکت نیشکر هفت تپه و انتشار مطالبی در خصوص پیگیری استیضاح وزیر اقتصاد در صورت نهایی نشدن مسائل این شرکت، اظهار کرد: ما قضیه شرکت نیشکر هفت تپه را فراتر از یک وزیر و آن هم وزیر اقتصاد می دانیم.

وی افزود: به همین دلیل، اینکه در این شرایط بحث از استیضاح شود؛ به نظر من به صلاح نیست بلکه باید وزیر مربوطه و مسئولان مربوطه درخصوص تمام ابعاد شرکت نیشکر هفت تپه پاسخگو باشند.

همان گونه که استحضار دارید، روندی که پرونده این شرکت دارد طی می کند، در دست قوه قضاییه است؛ یک سری الزاماتی وجود دارد و دستگاه هایی که به این شرکت ربط دارند، باید به این الزامات پایبند باشند و مواردی را که توسط دستگاه های نظارتی مصوب شده است نیز باید انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضیه نیشکر هفت تپه فراتر از یک وزیر است / دنبال راه هایی برای حل مشکل هستیم

قضیه نیشکر هفت تپه فراتر از یک وزیر است / دنبال راه هایی برای حل مشکل هستیم