مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 09:452020-12-26بين الملل

لکه کار با ترامپ؛ کارکنان کاخ سفید ممکن است برای یافتن کار با مشکل مواجه شوند


به نوشته روزنامه انگلیسی، در حالی که همیشه سابقه کار در کاخ سفید امتیازی برای یافتن مشاغل جدید محسوب می شود، سنگینی لکه کار کردن در دوره ترامپ بر فرصت های شغلی آینده افرادی که در دوره او در این کاخ مشغول بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه انگلیسی گاردین در مطلبی نوشت در حالی که داشتن سابقه کار در کاخ سفید به طور معمول مانند گذرنامه ای برای کسب شغلی پرسود در تجارت یا لابی گری در آینده است، اما درباره کار در کاخ سفید تحت کنترل ترامپ مانند چیزهای غیرعادی دیگر دولت او، این مورد هم صدق نمی کند و ممکن است این سابقه آن ها را برای یافتن شغلی جایگزین بعد از خروج از کاخ سفید به دردسر بیاندازد.

بنابر این گزارش، ترامپ به قدری اخلال گر و تفرقه افکن عمل کرده که آن هایی که تصور می شود او را در انجام اقداماتش یاری کرده اند، ممکن است در جستجو برای یافتن شغل با برخورد سرد مواجه شوند.

مو ولا مشاور ارشد سابق جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا در این خصوص گفت: این افراد این لکه را تا آخر عمر با خود همراه خواهند داشت.

هر چه از دوره تصدی وی بگذرد، مورخان، دانشمندان علوم سیاسی، فعالان سیاسی و خود تاریخ، کشف و آشکار خواهد کرد و نشان خواهد داد تا چه حد این (دولت) فاسد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لکه کار با ترامپ؛ کارکنان کاخ سفید ممکن است برای یافتن کار با مشکل مواجه شوند

لکه کار با ترامپ؛ کارکنان کاخ سفید ممکن است برای یافتن کار با مشکل مواجه شوند