مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 10:102020-12-26اقتصادي

کنترل سیل در 280 هزار هکتار از مناطق بحرانی با اجرای آبخیزداری


280 هزار هکتار عملیات آبخیزداری و کنترل سیل در اقدامی ضربتی ظرف 6 ماهه نخست امسال در مناطق بحرانی 11 استان کشور اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.

- 280 هزار هکتار عملیات آبخیزداری و کنترل سیل در اقدامی ضربتی ظرف 6 ماهه نخست امسال در مناطق بحرانی 11 استان کشور اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اعلام این مطلب گفت: عملیات آبخیزداری و کنترل سیل امسال در 24 حوزه بحرانی آبخیز و در 11 استان کشور اجرا و قبل از بارش های مهر و آبان ماه مورد بهره برداری قرار گرفت.

ابوالقاسم حسین پور افزود: سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور این اقدام را با اعتباری بالغ بر 265 میلیارد تومان و با رویکرد نیاز فوری این مناطق به پیشگیری ازسیل انجام داده است.

وی اضافه کرد: این اعتبار 265 میلیارد تومانی علاوه بر سهم بری 11 استان گلستان، لرستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، هرمزگان، ایلام، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد و خراسان رضوی از اعتبار ملی آبخیزداری و آبخوانداری است.

حسین پور، عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در سطح 740 هزار هکتار از عرصه های آبخیزداری تمام استان های کشور را از دیگر اقدامات سازمان جنگل ها، مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل سیل در 280 هزار هکتار از مناطق بحرانی با اجرای آبخیزداری

کنترل سیل در 280 هزار هکتار از مناطق بحرانی با اجرای آبخیزداری