مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 10:102020-12-26اجتماعي

مجوز تخریب پوشش گیاهی پارک ملی کرخه را چه کسی صادر کرده است؟


مدیریت بحران خوزستان در خصوص صدور مجوز برای احداث سیل بند در منطقه حفاظت شده کرخه نقشی ندارد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: مدیریت بحران خوزستان در خصوص صدور مجوز برای احداث سیل بند در منطقه حفاظت شده کرخه نقشی ندارد.

امید بن عباس در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تخریب بخشی از منطقه حفاظت شده کرخه و قطع درختان و پوشش گیاهی این پارک به منظور احداث سیل بند در اطراف شوش، اظهار کرد: در پی وقوع سیل 98، دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان مشاور استاندار در خصوص انجام مطالعات برای احداث ساخت سیل بند در نقاط موررد نیاز انتخاب شد.

وی افزود: احداث سیل بند برای اینکه جان و مال مردم در خطر نیافتد، ضروری است بنابراین این مطالعات با رعایت تمام نکات از جمله نکات زیست محیطی انجام و پیشنهادات مطرح شد.

تخریب پارک ملی کرخه بن عباس ادامه داد: دفتر فنی استانداری خوزستان بر اساس اولویت ها، زمان ساخت سیل بندها را مشخص کرد که بخشی از کار بر عهده بنیاد مسکن و بخشی بر عهده دفتر فنی استانداری گذاشته شد و نمی دانیم کار در این نقطه شوش بر عهده کدام دستگاه بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان بیان کرد: قطعا رعایت تمام نکات مربوط به احداث سیل بند باید توسط پیمانکاران لحاظ شود اما مدیریت بحران خوزستان در خصوص اینکه این وسط در این ماجرا این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز تخریب پوشش گیاهی پارک ملی کرخه را چه کسی صادر کرده است؟

مجوز تخریب پوشش گیاهی پارک ملی کرخه را چه کسی صادر کرده است؟