مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 10:252020-12-26دانش

مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد علوم پزشکی امروز به پایان می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی نقل و انتقال ورودی نیم سال دوم (بهمن) امروز ششم دی پایان می پذیرد و پس از پایان مهلت ثبت نام، - مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد وایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی امروز، 6 دی ماه به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی نقل و انتقال ورودی نیم سال دوم (بهمن) امروز ششم دی پایان می پذیرد و پس از پایان مهلت ثبت نام، کمیسیون نقل و انتقال تشکیل و تقاضای دانشجویان بررسی می شود.

بر این اساس، نقل و انتقال دانشجویان صرفا بر اساس اولویت های قانونی و ضوابط اجرایی صورت می گیرد و نتایج موافقت یا عدم موافقت با درخواست دانشجویان در کمیسیون نقل و انتقال، تا نیمه دوم دی ماه اعلام می شود.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت؛ نتایج موافقت و یا عدم موافقت با درخواست انتقال دانشجو، صرفاً از طریق پیامک به دانشجو و از طریق سامانه مربوطه به دانشجو و دانشگاه های مبدا و مقصد اطلاع رسانی می شود، بنابراین لازم است دانشجویان از مراجعه حضوری به ستاد مرکزی وزارتخانه و دانشگاه ها و برقراری تماس تلفنی در این زمینه خودداری کنند و صرفاً منتظر اعلان نتیجه از طریق پیامک و سامانه بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد علوم پزشکی امروز به پایان می رسد

مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد علوم پزشکی امروز به پایان می رسد