مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 10:552020-12-26ورزشي

صالحی امیری: کشتی در بهترین وضعیت تاریخ خودش قرار دارد


رییس کمیته ملی المپیک و هیأت اجرایی این کمیته امروز (شنبه) در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی محل اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی حضور یافت و با ملی پوشان و اعضای کادر به گفتگو پرداخت.

- رییس کمیته ملی المپیک و هیأت اجرایی این کمیته امروز (شنبه) در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی محل اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی حضور یافت و با ملی پوشان و اعضای کادر به گفتگو پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار که فضل الله باقرزاده نایب رییس، سید عبدی افتخاری، مجید کیهانی عضو هیأت اجرایی، بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک و مشاور رییس کمیته ملی المپیک، پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک نیز حضور داشتند، رییس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه انصافاً در این مدت زمانی که از حضور دکتر صالحی امیری در کمیته ملی المپیک می گذرد اتفاقات خوبی در این کمیته افتاده است.

وی تصریح کرد: حدود 90 نفر کشتی گیر، مربی، دکتر، ماساژور، عوامل اجرایی در اینجا قرنطینه هستند و کسانی که آزمایششان منفی بود در اردو حضور دارند و امیر محمد یزدانی را نیز مجدداً آزمایش گرفتیم که آزمایش وی باز هم مثبت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری: کشتی در بهترین وضعیت تاریخ خودش قرار دارد

صالحی امیری: کشتی در بهترین وضعیت تاریخ خودش قرار دارد