مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 11:252020-12-26سياسي

جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا هم مجازی شد/تداوم افتخارآفرینی های بین المللی


دبیر علمی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا با اشاره به تداوم افتخارآفرینی دانش آموزان ایرانی در جشنواره و مسابقات بین المللی گفت: دانش آموزان ایرانی با کسب عناوین مختلف در المپیاد بین المللی علوم کاربردی اندونزی و مسابقات علوم و مهندسی کره جنوبی 2020 بار دیگر خوش درخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی رشیدی جهان با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا اظهار کرد: در شرایط فعلی و با همه گیر شدن بیماری کرونا در سطح جهانی، ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا به صورت برخط و بین المللی در تابستان سال 1400 برگزار می شود.

دبیر علمی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در ادامه درباره دو رویداد بین المللی المپیاد علوم کاربردی اندونزی و مسابقات علوم و مهندسی کره جنوبی 2020 گفت: المپیاد بین المللی علوم کاربردی اندونزی 2020 با حضور کشورهای مختلف از 18 تا 23 دسامبر به مدت 6 روز و به صورت آنلاین برگزار شد که دانش آموزان ایرانی در این جشنواره موفق به کسب 9 مدال طلا، 9مدال نقره و 13 مدال برنز شدند.

وی با اشاره به دریافت 6 مدال نقره و 7 مدال برنز در مسابقات علوم و مهندسی کره جنوبی توسط دانش آموزان ایرانی، افزود؛ مسابقات علوم و مهندسی کره جنوبی 2020 به علت شیوع جهانی بیماری کرونا در روزهای 12 تا 14 دسامبر از طریق پلتفرم های مجازی و به صورت آفلاین و با حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا هم مجازی شد/تداوم افتخارآفرینی های بین المللی

جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا هم مجازی شد/تداوم افتخارآفرینی های بین المللی