مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 11:252020-12-26بين الملل

کارمندان کاخ سفید ترامپ بعید است در مشاغل بالای دولتی پذیرفته شوند


روزنامه گاردین در گزارشی نوشت، با وجود اینکه سابقه خدمت یک شخص در کاخ سفید معمولا در پایان کار آن دولت تبدیل به گذرنامه ای برای او به منظور کسب شغلهای پردرآمدتر در تجارت یا عرصه لابی گری می شود اما شاید چنین چیزی درباره خدمت در کاخ سفید در زمان ریاست جمهوری ترامپ صدق نکند.

- روزنامه گاردین در گزارشی نوشت، با وجود اینکه سابقه خدمت یک شخص در کاخ سفید معمولا در پایان کار آن دولت تبدیل به گذرنامه ای برای او به منظور کسب شغلهای پردرآمدتر در تجارت یا عرصه لابی گری می شود اما شاید چنین چیزی درباره خدمت در کاخ سفید در زمان ریاست جمهوری ترامپ صدق نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، در زمانهای عادی چنین سابقه خدمتی در صدر رزومه یک نفر قرار می گیرد.

معمولا سابقه خدمت یک شخص در کاخ سفید تا کنون برای او مثل یک گذرنامه برای رفتن به سراغ یک شغل پردرآمد در هیات مدیره یک شرکت یا در صنعت لابی گری و یا در یک اندیشکده معتبر در واشنگتن بوده است.

اما سابقه کار در دولت دونالد ترامپ می تواند بر خلاف انتظار باشد.

این رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا به حدی اخلاگر و تفرقه افکن عمل کرده که هر کسی که به عنوان یک کمک کننده به او تلقی شود ممکن است به هنگام جستجو برای شغل جدید با جواب رد روبرو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمندان کاخ سفید ترامپ بعید است در مشاغل بالای دولتی پذیرفته شوند

کارمندان کاخ سفید ترامپ بعید است در مشاغل بالای دولتی پذیرفته شوند