مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 11:402020-12-26سياسي

الیاس نادران دولت را تهدید کرد


الیاس نادران رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مجلس با بیان اینکه تعامل با دولت برای تصویب بودجه همراه با اصلاحات اساسی لازم است، هشدار داد: «اگر دولت بر نظر خود اصرار کند لایحه را اصلاح و به شورای نگهبان ارسال می کنیم».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از خانه ملت، رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مجلس با بیان این که گروهی از نمایندگان از جمله خود بنده معتقدیم که حداکثر تلاش برای تعامل با دولت برای تصویب بودجه با اصلاحات اساسی لازم است تاکید کرد که چنانچه دولت با اصلاحات کارشناسی مجلس همراهی نکند و روی مواضع خود ایستادگی کند، اصلاحات لازم را انجام و لایحه را برای شورای نگهبان ارسال می کنیم.

الیاس نادران در حاشیه نشست امروز شنبه 6 دی ماه کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400، گفت: کلیات لایحه بودجه در کمیسیون در حال بررسی است؛ بررسی به این معنا که نمایندگان دولت و مدیران ارشد حضور پیدا کردند و ابعاد مختلف بودجه، الزامات بودجه، آثار بودجه در حوزه پولی، تورم، رشد اقتصادی، سرمایه گذاری و توزیع بین بخش های خصوصی برای نمایندگان توضیح می دهند تا نمایندگان بتوانند تصمیم گیری درستی داشته باشند.

رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مجلس یازدهم افزود: در جلسات بعد تلفیق به جز وزیر اقتصاد و دارایی و رییس سازمان برنامه و بودجه از سایر وزرا، رییس بانک مرکزی و سایر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الیاس نادران دولت را تهدید کرد

الیاس نادران دولت را تهدید کرد