مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 11:502020-12-26سياسي

مجلس: درباره حضور نظامیان در انتخابات، هیچ قانون گذاری جدیدی انجام نشده است


در شبهات طوری موضوع بیان شده که مجلس درصدد صدور مجوز برای نظامیان است؛ درحالی که این مجوز از ابتدای انقلاب وجود داشته و هیچ اقدام جدیدی در این باره انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از خانه ملت، سخنگوی هیئت رییسه مجلس با انتقاد از برخی شایعات و شبه افکنی ها درباره اصلاح قانون انتخابات، تاکید کرد که هدف طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری برچیدن روال نامطلوب در زمان ثبت نام ها است که باعث می شود حتی افراد کم سن سال و بی سواد ثبت نام کنند و این روند به آبروی نظام آسیب می زد.

وی همچنین به سئوالات خبرنگاران درباره استجازه رییس مجلس از رهبر انقلاب، نگرانی ها از عدم اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی، پیگیری مجلس برای اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و لایحه بودجه 1400 پاسخ داد.

محمدحسین فرهنگی در نشست خبری ظهر امروز (شنبه، 6 دی ماه) با اشاره به برخی از شبهات و ادعاهای مطرح شده در خصوص اقدامات مجلس برای اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری توسط برخی از رسانه ها، تاکید کرد: فلسفه و انگیزه اصلی مجلس در پیگیری این موضوع این است که شاهد ثبت نام های بی رویه نامناسب گذشته نباشیم که گاها برخی از آن ها به آبروی نظام آسیب می زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس: درباره حضور نظامیان در انتخابات، هیچ قانون گذاری جدیدی انجام نشده است

مجلس: درباره حضور نظامیان در انتخابات، هیچ قانون گذاری جدیدی انجام نشده است