مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 12:002020-12-26سياسي

مرحوم پورداراب سند واقعی دفاع مقدس بود


مرحوم سرتیپ پورداراب از جمله افسرانی بود که در دوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی از خود به یادگار گذاشت و سند واقعی دفاع مقدس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تشییع پیکر امیر سرتیپ دوم سعید پورداراب که امروز در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد،گفت: امیر پورداراب از یادگاران دوران دفاع مقدس و همرزم و همراه شهدا بود که جان و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشت و منشأ ثمرات فراوانی شد.

وی افزود: فرمانده ای که امروز پیکر مطهرش بر دستان همرزمانش تشییع می شود، مصداق عینی انسان با شرافت و ولایتمداری است که لحظه ای در انجام وظایفش درنگ نکرد و با جانفشانی در جبهه های حق علیه باطل حاضر شد.

فرمانده نزاجا گفت: ارتحال شهادت گونه این فرمانده نامی دوران دفاع مقدس را به محضر رهبر معظم شهدا و خانواده شریف و صبور وی تسلیت عرض می کنم.

امیر حیدری با بیان اینکه امیر پورداراب در دوران دفاع مقدس نفس به نفس و قدم به قدم با شهدا حرکت کرد و رهبر و امام خود را همواره یاری کرد، افزود: او نمونه بارز ولایتمداری بود.

وی اضافه کرد: جبهه های جنوب کشور اگر زبان باز کنند، حدیث مفصلی از رشادت های ولایتمدارانه، تلاش های مجدانه و اقدامات شجاعانه و عاشقانه او را خواهند گفت؛ مرحوم سرتیپ پورداراب سند واقعی دفاع مقدس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم پورداراب سند واقعی دفاع مقدس بود

مرحوم پورداراب سند واقعی دفاع مقدس بود