مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 12:052020-12-26بين الملل

نگرانی ها درخصوص اعمال فشار ترامپ علیه دادستان کل جدید آمریکا


مقامات پیشین وزارت دادگستری آمریکا درخصوص اعمال فشار رییس جمهور آمریکا بر دادستان کل جدید این کشور برای اجرای خواسته های وی ابراز نگرانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات سابق ، این مقامات نگران هستند جفری روزِن سرپرست وزارت دادگستری که تجربه کمتری نسبت به ویلیام بار دادستان کل پیشین آمریکا دارد، از سوی ترامپ برای انجام لطف هایی بزرگ تحت فشار قرار گیرد.

به گفته این مقامات سابق وزارت دادگستری، از میان انتظاراتی که ممکن است ترامپ از روسن داشته باشد می توان به تعیین بازرس ویژه برای تحقیق درباره اتهامات هانتر بایدن پسر رییس جمهور منتخب آمریکا و پیگیری ادعاهای بی اساس ترامپ درباره تقلب در انتخابات، اشاره کرد.

از سوی دیگر، از زمان استعفای ریچارد نیکسون رییس جمهور اسبق آمریکا، وزارت دادگستری صدور حکم عفو رییس جمهور برای خودش ممنوع اعلام کرده و اکنون این نگرانی وجود دارد که دادستان کل جدید آمریکا اجازه چنین کاری را به ترامپ بدهد.

ترامپ اخیراً 26 نفر از جمله پدر داماد خود را مورد عفو قرار داده و بسیاری از رسانه ها و کارشناسان پیش بینی کرده اند او تا پیش از اتمام دوره ریاست جمهوری، خودش را نیز مورد عفو قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی ها درخصوص اعمال فشار ترامپ علیه دادستان کل جدید آمریکا

نگرانی ها درخصوص اعمال فشار ترامپ علیه دادستان کل جدید آمریکا