مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 12:152020-12-26اجتماعي

ضرورت ساماندهی نحوه توزیع کمک های امدادی در بحران


دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به دستاوردهای امداد و نجات پس از زلزله بم گفت: همچنان مشکلاتی در سیستم توزیع کمک های امدادی وجود دارد.

- دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به دستاوردهای امداد و نجات پس از زلزله بم گفت: همچنان مشکلاتی در سیستم توزیع کمک های امدادی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسن قوسیان در نشست بازخوانی مدیریت بحران در زلزله بم که ظهر امروز در محل پژوهشکده سوانح طبیعی برگزار شد، گفت: در مقایسه با زلزله بم، امروز از نظر امکانات امدادی پیشرفت بسیاری داشته ایم.

بطوریکه در اکثر استان های ما حداقل بیمارستان 60 تخت خوابه صحرایی امکان دایر شدن دارد و ما حتی توان بین المللی مان نیز افزایش یافته، کما اینکه در انفجار رخ داده در لبنان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اولین کشوری بود که طی 24 ساعت، اولین بیمارستان صحرایی را در منطقه برپا کرد.

وی با بیان اینکه در زلزله بم ساماندهی تیم های عملیاتی و امدادی یکی از معضلات بود، گفت: در آن زلزله ما 69 قلم کالا و کمک امدادی را بین زلزله زدگان توزیع کردیم که این تعداد کالا بسیار زیاد بود اما ما با استفاده از آن تجربه ها پک ها و کالاهای اساسی را ایجاد کردیم.

بطوریکه در حال حاضر در مدت زمان کمتر و با سرعت و کیفیت بهتری 16 قلم کالای امدادی اصلی را به همراه بسته های 72 ساعته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی نحوه توزیع کمک های امدادی در بحران

ضرورت ساماندهی نحوه توزیع کمک های امدادی در بحران