مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 12:202020-12-26بين الملل

واکنش حزب لبنانی به تجاوز جدید صهیونیست ها به سوریه


«جبهه العمل الاسلامی» لبنان ضمن محکوم کردن حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه و نیز نقض حاکمیت لبنان برای انجام این حمله، اعلام کرد، محور قدرتمند مقاومت برای مقابله با هر تجاوز کینه توزانه صهیونیستی آماده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب جبهه العمل الاسلامی ، این حزب در ادامه اعلام کرد، سوریه امروز تنها کشوری است که در خط مقدم مقابله قرار دارد و بابت مواضع خود در یاری مسایل عربی بویژه مسأله فلسطین ، رد کلیه تلاش های آمریکایی-صهیونیستی برای منحرف کردن دمشق از این مسیر و نیز سیاست خائنانه عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی بهای گزافی پرداخته است.

جبهه العمل الاسلامی تصریح کرد: محور مقاومت در منطقه محوری بسیار قدرتمند است و امروز برای مقابله و ایستادگی در برابر هر تجاوز صهیونیستی حاضر است، سوریه بخشی اساسی از این محور است و ما برای مقابله با این تجاوز کینه توزانه صهیونیستی در کنار ملت برادر سوریه و نیز مقابله با توطئه های داخلی، خارجی و تروریستی که در تلاش برای ساقط کردن سوریه هستند، ایستاده ایم.

جمعه (دیروز) رسانه های سوریه از شنیده شدن صدای انفجار در شهر مصیاف در شمال غرب این کشور خبر دادند و خبرگزاری دولتی سانا گزارش کرد پدافند هوایی سوریه به مقابله با تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حزب لبنانی به تجاوز جدید صهیونیست ها به سوریه

واکنش حزب لبنانی به تجاوز جدید صهیونیست ها به سوریه