مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 12:252020-12-26حوادث

تاکید بر نقش مردم در مدیریت بحران


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد که در بحران ها نیمی از مدیریت از سوی مردم و با افزایش آگاهی آنان انجام خواهد شد.

- رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد که در بحران ها نیمی از مدیریت از سوی مردم و با افزایش آگاهی آنان انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی ولی پور در حاشیه نشست بازخوانی مدیریت بحران در زلزله بم که ظهر امروز در محل پژوهشکده سوانح طبیعی برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: آمادگی مردم برای مقابله با حوادث و بحران ها امر بسیار مهمی است.

در این زمینه تمامی رسانه ها نقش موثری دارند و باید هر اقدامی را که نتیجه افزایش آمادگی و دانش فرد می باشد، انجام دهند.

وی با بیان اینکه در بحث بحران و مدیریت آن تا حدود 50 درصد را می توان با استفاده از ظرفیت سازمان هایی نظری امداد و نجات، مدیریت بحران، جمعیت هلال احمر و .

حل و فصل کرد، گفت: اما 50 درصد دیگر بر می گردد به میزان آمادگی مردم، اینکه مردم چقدر نسبت به وقوع یک حادثه و احتمال بروز بحران حساسیت داشته و برای آن آماده هستند، نحوه مواجهه آنها با حوادث چگونه خواهد بود و چقدر به هشدارها عمل خواهند کرد.

ولی پور افزود: متاسفانه در مواردی شاهد بی توجهی مردم به هشدارها هستیم که یک نمونه آن همین حادثه رخ داده برای کوهنوردان در ارتفاعات شمال تهران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر نقش مردم در مدیریت بحران

تاکید بر نقش مردم در مدیریت بحران