مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 12:252020-12-26سياسي

گرامیداشت دهه بصیرت با شعار «بصیرت فاطمی، ولایت مداری، مقاومت علوی»


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برنامه های دهه بصیرت با شعار محور «بصیرت فاطمی، ولایت مداری، مقاومت علوی» از روز سه شنبه 9 دی ماه آغاز می شود که هر روز از این دهه با عنوانی محوری و برگزاری برنامه های مختلف همراه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی ورامین در محل فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: همزمان با سالروز حماسه 9 دی ماه و با هدف تبیین ارزش های این حماسه عظیم، دهه بصیرت از 9 تا 19 دیماه، سالروز قیام خونین مردم قم در سال 1356 برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: 9 دی ماه در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی، از جایگاه ویژه ای برخوردار است و بصیرت و شناخت مردم باعث شد تا فتنه دشمنان نظام، خنثی شده و به خودشان بازگردد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: در کنار حماسه بزرگ مردم ایران، حرکت تاریخی مردم ورامین که پای پیاده و کفن پوش تا بیت رهبری عزیمت کرده و حماسه خونین 15 خرداد سال 42 را بار دیگر زنده کردند، از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید این حماسه مهم زنده شده و به جوانان بازگو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت دهه بصیرت با شعار «بصیرت فاطمی، ولایت مداری، مقاومت علوی»

گرامیداشت دهه بصیرت با شعار «بصیرت فاطمی، ولایت مداری، مقاومت علوی»