مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 12:302020-12-26اجتماعي

3 پد بالگرد برای زمان بحران در شهر اوشان فشم و میگون جانمایی شد


شهردار اوشان، فشم و میگون از جانمایی و ایجاد 3 پد بالگرد برای زمان وقوع بحران در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ریاحی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران درباره احداث و راه اندازی 3 پد بالگرد در منطقه رودبار قصران اظهار کرد: شهر رودبار قصران بسیار حادثه خیز است و تنها یک ورودی در محدوده کمرخانی دارد.

شهردار اوشان، فشم و میگون افزود: احتمال ریزش کوه در این محدوده وجود دارد و در روزهای پایانی هفته، در این مسیر ترافیک شدیدی ایجاد می شود.

وی گفت: با توجه به ایجاد ترافیک سنگین در این منطقه، اگر اتفاقی رخ دهد دچار مشکل خواهیم شد، لذا ضرورت دارد که 3 پد بالگرد را در این شهر داشته باشیم و در این راستا در حال حاضر یک پد بالگرد در منطقه داریم و 2و پد دیگر در حال طراحی است که تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی درباره محل جانمایی این پدها گفت: هم اکنون یک پد در قسمت ورودی شهر قرار دارد و آن 2 پد دیگر هم در منطقه تپه سر و پارک جنگلی سفید کمرچال قرار می گیرد و به امید خدا تا 1 ماه آینده و با نظر محیط زیست و منابع طبیعی، این 2 پد بالگرد دیگر هم به بهره برداری می رسد.

شهردار اوشان، فشم و میگون با بیان اینکه امیدواریم هیچ مشکلی در منطقه ایجاد نشود افزود: با احداث این پدهای بالگرد، می توانیم در زمان وقوع بحران، اقدامات لازم را انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پد بالگرد برای زمان بحران در شهر اوشان فشم و میگون جانمایی شد

3 پد بالگرد برای زمان بحران در شهر اوشان فشم و میگون جانمایی شد