مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 12:302020-12-26سياسي

بزرگداشت حماسه 9دی و سالگرد شهادت«سردار سلیمانی»ویژه برگزار شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه برخی انگیزه ای برای برپایی مراسم 9 دی ندارند گفت: بزرگداشت حماسه 9دی و سالگرد شهادت«سردار سلیمانی»ویژه برگزار شود.

- ری- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه برخی انگیزه ای برای برپایی مراسم 9 دی ندارند گفت: بزرگداشت حماسه 9دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی ویژه برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی و دهه بصیرت که در پردیس شهید مفتح شهرستان ری برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید روشنگری در نسل جوان جدی گرفته شود اظهار داشت: روشنگری و ارائه واقعیت ها به نسل جوان در همه برهه های تاریخ راهگشا بوده و وظیفه فرهنگیان تبیین دستاوردهای انقلاب در مقایسه با دوران طاغوت برای نسل جوان است.

محمودی با اشاره به اینکه برپایی و بزرگداشت مراسم 9 دی و سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: هر چند برخی انگیزه کافی برای برگزاری این مراسم ندارند اما مناسبت های 9 تا 19 دی باید به طور ویژه برگزار شوند.

وی عنوان داشت: با یک نگاه دقیق در خواهیم یافت که حاج قاسم ها در دل 9 دی ها پرورش خواهند یافت و باید بدانیم و آگاه باشیم که موضوع فاته پیچیده تر از آن است که سهل انگاری در باره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت حماسه 9دی و سالگرد شهادت«سردار سلیمانی»ویژه برگزار شود

بزرگداشت حماسه 9دی و سالگرد شهادت«سردار سلیمانی»ویژه برگزار شود