مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 13:202020-12-26ورزشي

پاسخ عجیب ایرج عرب درباره پرونده بودیمیر؛ در جریان نستیم!


دادگاه عالی ورزش باشگاه پرسپولیس را در پرونده ماریو بودیمیر محکوم کرد تا مانند سایر دعاوی حقوقی که علیه این باشگاه طرح شده بود بازنده مطلق باشد.

- جی پلاس ، امروز دادگاه عالی ورزش اعلام کرد رای اتاق حل اختلاف فیفا در پرونده مهاجم کروات سابق باشگاه پرسپولیس را قبول کرده است و این مهاجم کروات که تنها یک نیم فصل برای قرمزها بازی کرده بود، باشگاه پرسپولیس باید 475 هزار یورو به علاوه پنج درصد سود سالیانه به حساب او واریز کند که در صورت عدم پرداخت مطالبات بودیمیر ظرف مدت معین، سه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، بسته خواهد شد و بعد از پرداخت پول، این محرومیت از بین می رود.

فوتبالی نوشت؛ همچنین بعد از محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی و در صورتی که عدم پرداخت پول ادامه یابد، پرونده به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد.

باشگاه برای این منظور کمتر از دو ماه دیگر فرصت دارد.

ماریو بودیمیر در حالی این مبلغ را باید از باشگاه پرسپولیس دریافت کند که نه تنها بابت همان نیم فصلی که پیراهن قرمز برتن داشت، بلکه برای فصل بعد نیز تقاضای پول کرده بود، فصلی که بودیمیر حتی عضوی از تیم هم نبود.

این مبلغ دقیقا مبلغ قرارداد این بازیکن کروات به حساب می آید و پولی است که همان طور که پیش بینی می شد و به نظر می رسید در نهایت باشگاه پرسپولیس به پرداخت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ عجیب ایرج عرب درباره پرونده بودیمیر؛ در جریان نستیم!

پاسخ عجیب ایرج عرب درباره پرونده بودیمیر؛ در جریان نستیم!