مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 13:252020-12-26فناوري

آزمایشگاه تخصصی تجهیزات دسترسی 4G راه اندازی شد


آزمایشگاه تخصصی ایستگاه پایه و تجهیزات دسترسی نسل چهارم ارتباطات، با هدف اطمینان از تطابق عملکرد و کارآیی این تجهیزات با استانداردهای تدوین شده در سطح دنیا، - آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس شکوهی مجری پروژه آزمایشگاه گفت: آزمایشگاه تایید نمونه ایستگاه پایه و تجهیزات دسترسی رادیویی نسل چهارم، با جدیدترین تجهیزات و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی، در پژوهشگاه ICT شروع به کار کرده و در حال حاضر پذیرای سازمان ها، وارد کنندگان و سازندگان تجهیزات مخابراتی و نیز شرکت های دانش بنیان و دانشگاه هایی است که روی ایستگاه پایه و تجهیزات دسترسی نسل چهارم کار می کنند.

وی افزود: این آزمایشگاه علاوه بر آزمون سامانه های وارداتی، بستری برای ارائه خدمات آزمایشگاهی درجهت بررسی و آزمون سامانه هایی است که توسط تولیدکنندگان داخلی، با استفاده از ایده های جدید دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان، ساخته شده است.

شکوهی ادامه داد: در آزمایشگاه تخصصی مذکور علاوه بر انجام آزمون ها براساس استانداردهای بین المللی و توسط تجهیزات پیشرفته، موارد مختص هر کشور مانند شرایط زیرساخت مخابراتی و نیازهای آن، الزامات، انتظارات و ارتقای کیفی شبکه های مخابراتی، مورد توجه قرار می گیرد و لازم است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه تخصصی تجهیزات دسترسی 4G راه اندازی شد

آزمایشگاه تخصصی تجهیزات دسترسی 4G راه اندازی شد