مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 13:452020-12-26سياسي

شورای عالی قرآنی فارس به زودی ایجاد می شود


نماینده ولی فقیه و رییس شورای فرهنگ عمومی استان فارس اعلام کرد که ان شاءالله شورای عالی قرآنی فارس تشکیل و زمینه تحول جدی در فعالیت های قرآنی فراهم می شود.

- آیت الله لطف الله دژکام در یکصد و پانزدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی فارس که شنبه 6 دی با سه رویکرد تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی، خانواده متعالی و ارتقای سیستم صوتی شهری در راستای آگاهی بخشی در شهر و پدافند غیرعامل به صورت مجازی (وبینار) برگزار شد، بر حمایت خود ار تشکیل و فعالیت شورای عالی قرآنی فارس، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نهادنمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت الله دژکام ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) به مسلمانان و تبریک زادروز حضرت عیسی مسیح(ع) به هموطنان مسیحی و دیگر مسیحیان جهان، گفت: شورای فرهنگ عمومی با دیدگاه هماهنگ سازی و ساماندهی فعالیت های فرهنگی در سراسر استان و به ویژه شیراز سومین حرم اهل بیت(ع)، رویکرد جدیدی را در پیش روی همگان باز کرده است.

وی گفت: این شورا در رویکرد جدید خود، تلاش دارد که با سازماندهی، ساماندهی و هماهنگ سازی فعالیت های فرهنگی، مؤثرتر از پیش بتواند در ساحت فرهنگی در سطح استان تاثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی قرآنی فارس به زودی ایجاد می شود

شورای عالی قرآنی فارس به زودی ایجاد می شود