مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 14:102020-12-26پزشكي

خروج همدان از وضعیت قرمز/ مردم همچنان پروتکل ها را رعایت کنند


استاندار همدان با اشاره به اینکه شهرستان های ملایر، کبودراهنگ، اسدآباد، رزن و درگزین در وضعیت نارنجی قرار دارند گفت: مردم همچنان پروتکل ها را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی عصر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: به لطف خدا و همراهی مردم استان همدان از وضعیت قرمز خارج شده است، اما ضرورت دارد همچنان پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و زدن ماسک رعایت شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی دلیل اکثر مبتلایان به کرونا تجمعات و دورهمی های خانوادگی است گفت: شهرستان های همدان، نهاوند، تویسرکان، بهار و فامنین در وضعیت زرد قرار دارند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه شهرستان های ملایر، کبودراهنگ، اسدآباد، رزن و درگزین در وضعیت نارنجی قرار دارند افزود: مشاغل گروه های 4 در این هفته نیز تعطیل هستند.

وی آموزش مدارس، دانشگاه ها، موسسه های خصوصی و حوزه های علمیه در شهرستان های با وضعیت نارنجی تعطیل هستند گفت: تردد خودروها به شهرستان های با وضعیت نارنجی با پلاک غیر بومی نیز ممنوع است.

شاهرخی اظهار کرد: فعالیت مشاغل گروه 4 (بوستان ها و مراکز تفریحی، باشگاه های ورزشی، ورزش های پربرخورد، باغ وحش ها، مراکز ورزش های آبی و استخر های سرپوشیده) در استان ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج همدان از وضعیت قرمز/ مردم همچنان پروتکل ها را رعایت کنند

خروج همدان از وضعیت قرمز/ مردم همچنان پروتکل ها را رعایت کنند