مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 14:302020-12-26سياسي

رونمایی از کتاب های «آیت حق» و «نوسازی آموزش عالی»


مراسم رونمایی از کتاب های «آیت حق؛ تحلیل تشییع تاریخی شهید سلیمانی» و «نوسازی آموزش عالی از دیدگاه مقام معظم رهبری» برگزار می شود.

- مراسم رونمایی از کتاب های آیت حق؛ تحلیل تشییع تاریخی شهید سلیمانی و نوسازی آموزش عالی از دیدگاه مقام معظم رهبری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم روز دوشنبه (8 دی ماه) از ساعت 11 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی، فائز دین پرست و فرزاد جهان بین در مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا به نشانی خیابان جمهوری اسلامی، خیابان شهید کشوردوست، کوچه نوشیروان، پلاک 26 برگزار خواهد شد.

در نوشته پشت جلد کتاب آیت حق نوشته جمعی از نویسندگان آمده است: در کنار عظمت واقعه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، واقعه دیگری درحد خود شهادت او بزرگ و تکان دهنده محسوب می شود که مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در ایران بود.

ده ها میلیون ایرانی با سلایق و گرایش های مختلف ماتم زده و عاشقانه به خیابان های اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان ریختند و واقعه ای را پس از چهل و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی رقم زدند که نظیری برای آن نمی توان یافت.

تشییع تاریخی حاج قاسم سلیمانی را در شرایطی باید تحلیل کرد که جریان ضدانقلاب در سال های اخیر از هیچ اقدامی برای ضربه حیثیتی به انقلاب اسلامی و مایوس سازی مردم از انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب های «آیت حق» و «نوسازی آموزش عالی»

رونمایی از کتاب های «آیت حق» و «نوسازی آموزش عالی»