مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 14:352020-12-26بين الملل

ترامپ: مدارک قطعی از تقلب در انتخابات دارم


ترامپ رییس جمهور آمریکا در جدیدترین توییت خود نوشته است: دادگاه عالی آمریکا در قبال تقلب گسترده ای که در انتخابات ریاست جمهوری 2020 رخ داد کاملا ضعیف و ناکارآمد عمل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در جدیدترین توییت خود نوشته است: دادگاه عالی آمریکا در قبال تقلب گسترده ای که در انتخابات ریاست جمهوری 2020 رخ داد کاملا ضعیف و ناکارآمد عمل کرد.

ما مدارک قطعی از تقلب داریم اما آنها حاضر نیستند بررسی کنند و می گویند نه ! اگر ما انتخاباتی متقلبانه داشته باشیم، کشوری نخواهیم داشت.

وی همچنین در توییت دیگری نوشت: یک نظامی جوان که در افغانستان کار می کند به من گفت انتخابات در افغانستان بسیار امن تر و بسیار بهتر از انتخابات 2020 آمریکاست.

انتخابات ما که میلیون ها و میلیون ها رای پستی تقلبی داشت، انتخابات یک کشور جهان سومی بود.

رییس جمهور قلابی! رییس جمهور آمریکا همچنین روز پنجشنبه در صفحه توییتر خود نوشت: تقلب در انتخابات تئوری توطئه نیست یک حقیقت است.

در حدود 50 روز از انتخابات جنجالی و مناقشه برانگیز آمریکا می گذرد اما رییس جمهور مستقر در کاخ سفید همچنان تاکید می کند که در این انتخابات تقلب شده است و رسانه های آمریکایی هشدار می دهند که ممکن است ترامپ در روزهای پایانی حضور در کاخ سفید ممکن است دست به اقدامات غیرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: مدارک قطعی از تقلب در انتخابات دارم

ترامپ: مدارک قطعی از تقلب در انتخابات دارم