مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 15:102020-12-26حوادث

جزییات دستگیری راننده فراری حادثه تصادف در کرج


رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری راننده خودرو ام وی ام که پس از برخورد با چند دستگاه خودرو، یکی از شهروندان را زیر گرفته و متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی انتشار فیلمی طی چند روز گذشته در فضای مجازی که در آن یک دستگاه خودروی شاسی بلند ام وی ام به صورت خلاف جهت با سرعت بالا در حال فرار بوده و ضمن برخورد با چند دستگاه خودرو ، با یکی از شهروندان برخورد و وی را نقش بر زمین کرده که این حادثه باعث آزردگی خاطر شهروندان شد، بلافاصله با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان،کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی فرد خاطی وارد عمل شدند.

وی اظهار کرد: بر همین اساس ، بلافاصله اقدامات ویژه پلیسی انجام و در بررسی از صحنه جرم محرز شد که خودرو سابقه سرقت از تهران را دارد و در یکم دی ماه و صبح روز حادثه پس از سرقت خودرو از یک خانم، آن را به شهر کرج منتقل کرده و مالک خودرو در بعد از ظهر همان روز به صورت اتفاقی خودرو را در پمپ بنزین منطقه رجایی شهر کرج مشاهده می کند که با کمک از دیگر شهروندان از آن ها می خواهد خودرو را متوقف کنند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: راننده به محض رویارویی با این صحنه خلاف جهت خیابان متواری و پس از برخورد با چند خودرو دیگر با آقایی 43 ساله برخورد و وی را نقش بر زمین می کند که بلافاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دستگیری راننده فراری حادثه تصادف در کرج

جزییات دستگیری راننده فراری حادثه تصادف در کرج