مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 15:252020-12-26سياسي

بهره برداری از تانک اکسیژن 20 تنی در بیمارستان رازی قائمشهر


مخزن تانک اکسیژن مایع 20 تنی برای تامین این نیاز حیاتی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان رازی قائم شهر نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان قائمشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با مشارکت خیران قائمشهری و همراهی و همدلی رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان مخزن تانک اکسیژن مایع 20 تنی خریداری و به بیمارستان رازی تحویل داده شد.

وی گفت: تلاش ها و پیگیری های مستمر دست اندرکاران، خیران و اصحاب رسانه قائمشهر که برای تامین این نیاز حیاتی بیماران کرونا یی بستری در بیمارستان رازی شهرستان انجام دادند، جای تقدیر دارد .

یوسف پور اعلام کرد: تکنولوژی به کار رفته در این تانک اکسیژن مایع از جدیدترین سیستم های تامین اکسیژن است و بدون نیاز به برق و تجهیزات مکانیکی می تواند اکسیژن بیمارستانی را با کیفیت 99 درصد اکسیژن خالص تامین کند.

رییس شورای سلامت شهرستان ادامه داد: با اضافه شدن این مخزن اکسیژن، بیمارستان رازی قائمشهر از 3 نوع سیستم تامین اکسیژن شامل سه دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت های 700 لیتر، هزار و 300 لیتر و 650 لیتر بر دقیقه، تانک 20 تنی اکسیژن مایع و کپسول های 40 لیتری اکسیژن بهره خواهد برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از تانک اکسیژن 20 تنی در بیمارستان رازی قائمشهر

بهره برداری از تانک اکسیژن 20 تنی در بیمارستان رازی قائمشهر